اس ام اس های تبریک ولنتاین 2014
~ آریانا دانلود ~
ابدیت درایور . نرم افزار . فیلم . کارتون و...

 

--------------------------------------------------------

نميگم دوستت دارم
نميگم عاشقتم
ميگم ديونتم که اگه يه روز ناراحتت کردم بگي بيخيال ديونست
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

قلب مهربانت مثلثي را مي ماند در درياي عشق
مرا در خود کشيدي برموداي من
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش کسي نيست
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

بهترين لحظه، لحظه ايست که فکر کني فراموشت کردم، بعد ? اس ام اس از طرف من بياد که توش نوشته ميميرم برات
ولنتاينت مبارک

--------------------------------------------------------

يادته بهت گفتم که خشت ديوار دلتم، تو هم منو شکستي
ولي اشکالي نداره، حالا خاک زير پاتم
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بيدارم . عشق من دست تو يعني خورشيد. گرمي دست تو را کم دارم

--------------------------------------------------------

قاب عکستو زدم جاي ساعت ديواري
از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستم واز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

زندگي عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

من به دو چيز عشق مي ورزم يکي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يکي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يکي تو وديگري خوشبختي تو
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

زندگي آرام است، مثل آرامش يک خواب بلند
زندگي شيرين است، مثل شيريني يک روز قشنگ
زندگي رويايي است، مثل روياي ِيکي کودک ناز
زندگي زيبايي است، مثل زيبايي يک غنچه ي باز
زندگي تک تک اين ساعتهاست، زندگي چرخش اين عقربه هاست، زندگي راز دل مادر من. زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل زمان در گذر
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

هر کي اومد پيش من يه ذره جاتو نگرفت….هيچ ادايي جاي اون نازو اداتو نگرفت….پيش هر نقاشي رفتم تو رو نقاشي کنه، روي هر بومي زدم رنگ چشاتو نگرفت

ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

If There Were No Words , No Way To Speak
I would Still Hear You
If There Were No Tears No It to Feel In Side
I Would Still Feel For You And Even If The Sun Refuse To Shine
Even If All Ends Ran Out Love I Would Still have You Here
اگر هيچ راه و حرفي وجود نداشت براي صحبت کردن
من باز هم صدايت را ميشنوم ، اگر هيچ اشکي وجود نداشت ، من تو را احساس ميکنم
و حتي اگر خورشيد از تابيدن جلوگيري ميکرد و تمام پايان ها به عشق منتهي ميشد
من تو را اينجا کنارم دارم

--------------------------------------------------------

Thoes We Love Never Go Away , Ther Walke Beside Us every Day
Un Seen... Un Hear... Still Near ... Still Loves ... Still Missed
And Still Very Dear . . .
اونائي که ما عاشقشون هستيم هيچ وقت از ما دور نميشوند
هر روز کنار ما راه ميروند اما ديده نميشوند ... شنيده نميشوند
و هنوز نزديک و هنوز عاشق ... هنوز دلتنگ و خيلي عزيز

--------------------------------------------------------

Ultimate Truth Of Love :
Love Is What :
Can Be Felt , Not Told , It Can Be Given , Not Sold
It Comes When You Least Expect It And Leves You When You Most Neet It . . .
آخرين حقيقت عشق
عشق چيزيست که
حس شدنيست ، نه گفتني ، دادنيست ، نه فروختني
موقعي مياد که انتظارشو نداري ، و ترکت ميکنه که بهش احتياج داري

--------------------------------------------------------

Be Mine Vallentine
I Am Sending You This , Vallentine Wish With Hungs And Kisses
Too Cause Ther A Place Here In My Neae That's Made Only For You
Happy Vallentine Days . . .
مال من باش "ولنتاين"
من اين آرزوي ولنتاين را براي تو ميفرستم ، با آغوشها و بوسه ها
جائي را ميسازم اينجا نزديک خودم ، که فقط براي توست

--------------------------------------------------------

پارسال اين روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک اما امسال نميدونم ولنتاين رو با کي جشن ميگيري

--------------------------------------------------------
هر جا و با هر کسي باشي دوستت دارم ولنتايت مبارک

--------------------------------------------------------

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاين ، مراسم ديدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا ميگردد

--------------------------------------------------------

عربستان و بسياري از کشورهاي عربي فردا را ولنتاين اعلام کردند

--------------------------------------------------------

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما اين اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدوني هميشه دوست دارم ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------
Love Is That Ocean In Which , If You Drown.
You Wonot Call For Help Becaus It Is The Suicide
To Begin Another Beautiful Life . . .
عشق اقيانوسيست که اگر درونش غرق بشي نميتوني طلب کمک کني
به خاطر اينکه اين يک خود کشيه که تو مرتکب شدي براي يک زندگي جديد و زيبا
--------------------------------------------------------

Love Means To See SomeOne
With Closed Eyes , To Miss Some One In Crowd . . .
عشق يعني با چشم بسته کسي را ديدن و از بين همه دلتنگ يک نفر شدن

--------------------------------------------------------

When Things Go Wrong , When Sadness Feels Ur Heart
When Tears Flow In Ur Eyes , Always Remember 3 Things
I Am With You
still With You
Will Always b...
وقتي که اشتباهي پيش ميآيد ، وقتي که احساس ناراحتي ميکني
وقتي که اشک از چشمات سرازير ميشه هميشه 3 چيز را به خاطر بيار
من هميشه با توام
هنوز با توام
با تو خواهم ماند

--------------------------------------------------------

Dont Wait Until It Is Too Latet , Tell SomeOne How Much You Love
How Much You Care , Because When They're Gone No Matter How Loud You Shout
And Cry , They Won't Hear You Anymore . . .
صبر نکن ، هرچه قدر هم دير شده ، بهش بگو چقدر عاشقشي
چه قدر براي تو اهميت داره ، چون اگه اون بره ديگه مهم نيست
هرچه قدر که تو فرياد بزني و بلند گريه کني ، اون ديگه صداتو نميشنوه

--------------------------------------------------------

To Find Some On In Eve Tought , To Life For SomeOne , Love SomeOne
But Sure That Some One Is Only One . . .
براي يکي زندگي کن ، و عاشق يکي باش
اما مطمئن باش که اون يک نفر يک نفره

Only The Open Heart recivers Love
Only The Open Mind Recivers Wisdou
Only The Open Hand Recivers Gift
And Oly The Cute Ones Recivere Massages From Me . . .
فقط اونائي که قلب بزرگي دارن عشق رو دريافت ميکنند
فقط اونائي که روشن فکر هستند ، عقل و خرد رو دريافت ميکنند
فقط اونائي که دست و دل بازند هديه رو دريافت ميکنند
و اوني که با مزه هست اين پيغام من رو دريافت ميکنه

--------------------------------------------------------

I Love You So Compeletly Our Love Is Deep
As The Ocean As High As Stars And As Special As Sky
خيلي دوست دارم ، عشقمان بسيار عميق مثل يک اقيانوس
به بلندي ستاره ها و به بي نظيري آسمان

--------------------------------------------------------

As Days Go By My Feelings Get Stronger , To Be In Your Arms
I Can't Wait Any More , Look Into My Eyes And You
Will See That It's True . Day And Knight My Thought Are Of You
روزها ميگذرند و در آغوش تو بودن احساس من را قويتر ميکند
بيشتر از اين نميتوانم صبر کنم ، توي چشمهاي من نگاه کن ، خواهي ديد که
حقيقت داره ، روز و شب به فکر تو هستم

--------------------------------------------------------

OVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVE
OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
YOUIL *************** *************** YOUIL
UILO *********************************** VE
EI ************************************* IL
V *************************************** O
O *************************************** L
E *************************************** U
YO *************HAPPY VALENTINE**********IL
YOUI *********************************** EY
OVEYO ******************************* LOVEY
OVEYOUIL *************************** ILOVEY
UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUILOVEY

--------------------------------------------------------

مهم نيست ولنتاين يا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند براي اينکه به تو بگويم
.
.
.
.
بي بهانه دوستت دارم

--------------------------------------------------------

سپندار مذگان روز دلباختگان ايراني بر تو اي ايراني عاشق مبارک باد

--------------------------------------------------------

ميخواهم به ياد آوري چقدر به هم نزديك هستيم
حتي با وجود فرسنگها فاصله چقدر به من نزديكي
ميخواهم بداني در اين روز بزرگ سپندارمذگان به تو فكر ميكنم

--------------------------------------------------------

مي داني که من هر روز
با تو بودن را جشن مي گيرم
خواهشي از تو دارم
بيا عشق مان را "سپندار مذگان " هم جشن بگيريم

--------------------------------------------------------

عزيزم با تو هر روز روز عشق است
سپندار مذگان روز عشق ايراني بر تو مبارک

--------------------------------------------------------

اگر اجدادمان ميدانستند روزي خواهد امد که عاشقي چون من بيقرارت است به جاي سپندار مذگان روز آشنايي من و تو راروز عشق مي ناميدند
سپندار مذگان مبارک

--------------------------------------------------------

اي کاش هر روز ولنتاين و سپندارمذگان بود نه به خاطر هديه هايش به خاطر اينکه يادمان باشد که عاشقيم

--------------------------------------------------------

اسپندارمذگان خجسته باد دوست من اين دوستي براي من همانند گنج است و بهترين شادي ها را به من هديه ميدهد

--------------------------------------------------------

براي سپاس تمام مهربانيهايت روز سپندارمذگان را برگزيدم تا بگويم
براي تمام شاديهايي که با حضورت در قلبم
من هديه کردي سپاسگذارم
روز عشاق ايراني مبارک

--------------------------------------------------------

هيچ چيز تو را ناراحت نكند فقط شادي ها تو را احاطه كند دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد

اينها آرزوهايم براي تو در روز سپندارمذگان است

--------------------------------------------------------

سپندار مذگان روز دلباختگان ايراني بر تو اي ايراني عاشق مبارک باد

--------------------------------------------------------

مي داني که من هر روز
با تو بودن را جشن مي گيرم
خواهشي از تو دارم
بيا عشق مان را "سپندار مذگان " جشن بگيريم

--------------------------------------------------------

من يه سري هديه گرفتم . .. اما نميي دونم اين ولنتاين كيه كه هديه ها رو بدم بهش

--------------------------------------------------------

عشق شايد زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سير نمي كند. "سپندار مذگان "مبارك

--------------------------------------------------------

اي دوست دلت هميشه زندان من است آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست آن شوم ترين لحظه عمر من است
( "سپندار مذگان " مبارک عزيزم)

عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

تو مثل راز بهاري و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

دلم همچو آسمان،پر از ابرهاي بارانيست
اي کاش دلم امشب بگريد، شايد که بغض عشق در چشمانم بشکند

--------------------------------------------------------

آري دوستي دو نيمه دارد نيمي از آن عشقي است که دل تو را بيقرار کرده است و نيمي ديگر آن محبتي است که در دل من مي تپد
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

فرشته ها وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن ما بهشون ميگيم دوست
ولنتاين مبارک

--------------------------------------------------------

شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشيد ميگشت که يهو يک ستاره بهش چشمک زد، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پايين، ميدوني چرا؟! آخه گلها هيچوقت خيانت نميکنن واسه همينه که گل آفتابگردان هميشه شبها سرش پايينه

--------------------------------------------------------

be chand zaboon begam 2set daram
English : I Love You 02) Persian : Tora doost daram 03) Italian : Ti amo 04) German : Ich liebe Dich 05) Turkish : Seni Seviyurum 06) French : Je t'aime 07) Greek : S'ayapo 08) Spanish : Te quiero 09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun 10) Arabic : Ana Behibak 11) Iranian : Man doosat daram 12) Japanese : Kimi o ai shiteru 13) Yugoslavian : Ya te volim 14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida 15) Russian : Ya vas liubliu 16) Romanian : Te iu besc 17) Vietnamese : Em ye^u anh 18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju 19) Tunisian : Ha eh bak 20) Syrian/lebanese : Bhebbek 21) Swiss-German : Ch'ha di ga"rn 22) Swedish : Jag a"Iskar dig 23) Africans : Ek het jou liefe 24) base?????????
HAPPY VALENTINE

--------------------------------------------------------

my eyes sEe U.
mY haNd need U
mY lips Kiiss U
my MiND CAll U
mY jan fadaye U
mY heaRt por Az yade U
HAPPY VALENTINE

--------------------------------------------------------

آنچه زيباست عزيز نيست
آنچه عزيز است زيباست و تو زيباتريني
ولنتاين مبارک


http://abarclick.ir/usercp/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط آریانا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 7412
بازدید کل : 337091
تعداد مطالب : 344
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1